خدمات توانبخشی و درمان در منزل 2018-02-16T14:24:12+03:30

خدمات توانبخشی و درمان در منزل

برخی از بیماران قادر به مراجعه حضوری به کلینیک فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و کاردرمانی نمی باشند. ممکن است این افراد، به علت نداشتن زمان کافی و یا حاد بودن بیماریشان تمایل به دریافت خدمات توانبخشی در منزل را داشته باشند؛ لذا از طرف مرکز جامع توانبخشی رها شرایطی برای این افراد مهیا می گردد که خدمات فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی و توانبخشی اختلال بلع و اورتوپدی فنی را در منزل دریافت نمایند.

بیمارانی که دچار آسیب مغزی و یا ضایعات نخاعی شده اند، بهتر است تا زمانی که توانایی حرکت کردن را به دست نیاورده اند، خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی را در منزل دریافت کنند و پس از اینکه توانایی حرکت کردن یا ایستادن بصورت مستقل را بدست آوردند، با حضور در کلینیک و خارج شدن از محیط منزل می توان کمک شایانی به حفظ استقلال فردی و بهبود حرکتی ایشان کرد.

——————————————————————
*خدمات توانبخشی در منزل، بسته به تشخیص پزشک و انتخاب بیمار می تواند متغیر بوده و بیمار از یک یا تمامی خدمات کلینیکی در منزل بهره ببرد.

  واحدهای متمرکز

پزشکان ساکن ۱۴
پزشکان در منزل ۶
پرسنل تمام وقت ۴
تعداد اتاق‌ها ۲۳
بیماران درمان شده ۷۷۰

  ساعت کار

شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ – ۱۳:۰۰ , ۱۶:۰۰ – ۲۱:۰۰
پنج شنبه ۹:۰۰ – ۱۴:۰۰
جمعه تعطیل

۰۳۱-۳۶۲۷۶۲۰۷

گرفتن نوبت معاینه

برای رزرو نوبت معاینه رایگان در مرکز توسط متخصصین توانبخشی مشخصات بیمار و شماره تماس خود را درفرم زیر وارد نموده تا با شما تماس گرفته شود